Two days.. - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Guusje Bruijn - WaarBenJij.nu Two days.. - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Guusje Bruijn - WaarBenJij.nu

Two days..

Blijf op de hoogte en volg Guusje

30 Juni 2014 | Nederland, Tilburg

De laatste twee dagen: inpakken van mijn kamer, inpakken van mijn koffer, nieuwe koffer regelen, alles printen voor mij en kopiëren voor mijn ouders..

Wat een drukte! Maar: ik heb er zin in! Ik heb met Gina al het laatste contact gehad over wanneer ik aankom en dat ik de eerste paar dagen bij hun slaap, in de kamer van Alexandra, die vanochtend vroeg naar Brussel is vertrokken voor twee weken. Die kamer is wat verder van de woonkamer vandaan dan de guestroom, zodat ik geen last zou hebben van de tv en Gina en Tony voor het uitslapen van mijn Jetlag. Super! :)

Mijn kamer is bijna leeg, dus Joris kan er lekker een half jaartje in vertoeven! Nu gauw de laatste dingen inpakken, en gaan met die banaan! Of nouja, dat vliegtuig :P

• 01 Juli 2014 - 23:10

Conny De Bruijn:

Hihi geweldig gekke nicht! Go with the banana, who cares!;))