Two-and-a-half weeks to go - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Guusje Bruijn - WaarBenJij.nu Two-and-a-half weeks to go - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Guusje Bruijn - WaarBenJij.nu

Two-and-a-half weeks to go

Door: Guusje

Blijf op de hoogte en volg Guusje

15 Juni 2014 | Nederland, Tilburg

Het aftellen is begonnen: over tweeënhalve week is het zo ver: Australië!

Op 2 juli om 11:50uur zal ik vanaf Dusseldorf International het vliegtuig pakken om een goede 22 uur door te brengen in vliegtuigen.

Op dit moment houdt dat kortgezegd het volgende in:
- studeren voor mijn laatste tentamen
- inpakken van mijn kamer
- bedenken wat ik allemaal in moet pakken en mee moet nemen
- de laatste dingen regelen met de bank (denk: extra bankpas, creditcards, machtigingen etc.)
- afscheid nemen van een hele hoop mensen die ik een half jaar moet missen!
- me verheugen op de mooie feestjes die ik nog ga meemaken, vóór ik vertrek: Springbreak, uitzwaaiborrels en ander feestgedruis!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Guusje

Volg mijn avonturen in Australië! Koala's knuffelen, surfen, studeren aan de Uni, snorkelen bij het Great Barrier Reef: Je leest het hier! :)

Actief sinds 15 Juni 2014
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 8370

Voorgaande reizen:

01 Juli 2014 - 02 Januari 2015

Mijn eerste

Landen bezocht: