Colours for Charity! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Guusje Bruijn - WaarBenJij.nu Colours for Charity! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Guusje Bruijn - WaarBenJij.nu

Colours for Charity!

Blijf op de hoogte en volg Guusje

16 Oktober 2014 | Australië, Melbourne

Op 16 november is het tijd voor de Colour Run Melbourne, beter bekend als The Happiest 5k on the Planet!

Ik doe hier aan mee! En omdat rondrennen terwijl je ondergegooit wordt met kleurpoeder natuurlijk een super vrolijk en gezellig evenement is(het heet niet voor niets The happiest 5k on the planet), doet je dat stilstaan bij mensen die zich niet altijd even vrolijk en gezellig voelen.

Daarom ga ik fundraisen voor Beyond Blue Australia, een organisatie die zich inzet voor awareness en hulp voor mensen die zich "blue" voelen. Mensen met een angststoornis of depressie dus.

Meer hierover kunnen jullie vinden op: http://www.beyondblue.org.au/

Vandaar een blog met de volgende vraag:
Zouden jullie een bijdrage willen doen, het maakt niet uit hoe groot of klein, aan mijn fundraising voor Beyond Blue Australia.

Dit kun je doen via onderstaande link:

Heel erg bedankt, en wens me maar succes!

• 16 Oktober 2014 - 07:51

Monique:

Dat heb je mooi bedacht meisje. Onze bijdrage krijg je! En nu maar goed trainen.

• 16 Oktober 2014 - 11:28

Conny:

Hey lieve nicht, wat een mooi initiatief van je. Wel grappig, hoe een kleurrrijk persoontje (missy"G) nog kleurrijker wordt tijdens een loop . Wat maak je toch veel mee!
    De loop valt op de dag die ooit voor je opa en oma Ineke the happiest day was, hun trouwdag iets van 61 jr geleden...
    Heel veel suk6 en plezier ! Jij kunt vanaf zondag mail of apps uit Marokko verwachten, ook heel kleurrijk ;))
    we keep in touch!
    Hugs and kisses!
    Conny en Arno

• 19 Oktober 2014 - 09:01

Guusje:

Hey Con,
    Bedankt voor de leuke reactie weer! Maarre: Wel doneren dan he?! ;)

• 28 Oktober 2014 - 20:50

Conny:

Hahaha!! Komt goed missy G! Lieve groetjes uit warm Marrakech!! Conny en Arno
    ps hoop dat plaatjes via whats app goed zijn binnengekomen. Heb ook n gaar verslagje gestuurd, vol met fouten door tablet toetsenbord en belabberd internet hier. Liefs!!!