Getting Settled - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Guusje Bruijn - WaarBenJij.nu Getting Settled - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Guusje Bruijn - WaarBenJij.nu

Getting Settled

Blijf op de hoogte en volg Guusje

09 Juli 2014 | Australië, Melbourne

Zo dan. The big move!

Afgelopen maandag ben ik van Gina en Tony's adres verhuist naar The Victoria University Student Village. En wat blijkt? SUPER!

Een knusse kamer (met dank aan wat kussentjes en beddegoed van Gina), een super goeie badkamer (met dank aan een flinke spam-campagne van Gina) en super gezellige roomies, hier in "Astley"-college(beter bekend als "Astley-army", de geweldige groene gebouwen). Een hoop gezelligheid dus, en een hoop nieuwe indrukken!

De onderlinge pranks tussen de verschillende colleges zijn al in de maak, waarvan de eerste al uitgevoerd is(zie foto van de drie mannen met emmers water, haha!)

Verder hadden we vandaag de Oriëntation Day op de Footscray Campus van Victoria University. Niet heel erg boeiend of vernieuwend, maar de kop is eraf!

Morgenvroeg gaan we met een heel stel DE wedstrijd kijken, om 06:00uur locale tijd! Dus vanavond zal een vrij rustig avondje worden met een gezamelijk gekookte, Mexicaanse maaltijd en een filmpje. Stiekem toch ook wel weer eens lekker.. Hihi!

• 09 Juli 2014 - 11:28

Monique:

Hallo liefje,
    Kleed je lekker warm aan. Hier is het ook frisjes en eeeeeerg nat. Voor de rest van de week zijn de voorspellingen erg warm en erg nat!
    Veel plezier met de wedstrijd, we facetimen na afloop weer even.
    Kus en welterusten! mama

• 09 Juli 2014 - 11:30

Conny:

Hey Guusje, geweldig meis! Wat leuk dat het tot nu toe zo bevalt a/d andere kant van de aardbol. Straks gaat dus het "echte"leven daar voor je beginnen. Nou, als deze week tekenend is voor de rest vd tijd dan zit t wel goed;)) .
    Ik ben heel benieuwd hoe t je gaat bevallen met je colleges straks. Veel plezier met t voetbal kijken, veel NL'ers daar?We kijken uit naar je volgende verslagen. Liefs, gr. Conny&Arno

• 09 Juli 2014 - 11:36

Conny:

Ps, hoe is t mogelijk dat je koffer een soort over t hoofd is gezien!! Das geen koffer meer, lijkt wel een camper! Bij gebrek aan woonruimte kun je altijd nog daarin gaan zitten;))

• 13 Juli 2014 - 16:23

Conny:

Hey Guusje, al bijna twee weken weg uit NL, tijd vliegt hè...Voor je t weet...Hier lekker weer en lekker warm ,gaat t al zomeren bij jou?liefs, C&A